Obavijest o kršenju informacijske sigurnosti
Ukoliko primijetite da je jedan od Vaših pametnih uređaja ili usluga (Eliot) hakiran ili primijetite upad koji krši pravila o informacijskoj sigurnosti vaših pametnih uređaja, trebali biste nas odmah obavijestiti!
Slijedite upute u nastavku kako biste prijavili ovaj incident. Sve potrebne informacije pošaljite e-poštom na: security-incident-on-iot@legrand.com
Najsigurniji način je slanje šifrirane e-pošte. Ako nikada niste poslali šifriranu e-poštu, možete koristi ovaj link ili GPG key za šifriranje poruka.
Preuzmite GPG Key ..
PORUKA
Jezik poruke : engleski
- Navedite svoje ime kontakta ili naziv organizacije (ako se prijavljujete kao distributer / maloprodaja itd.) i naziv države.
- Prijavite incident, opišite sve detalje ranjivosti uređaja i njegove parametre (naziv proizvoda, model i verzija firmvera), kao i kako je konfigurirana vaša konfiguracija (koje platforme, npr.: iOS ili Android, koristite).
- Navedite kako se incident dogodio i koje ste radnje poduzeli.
- Obavijestite nas o posljedicama kršenja informacijske sigurnosti. Kakav je ishod incidenta prije slanja poruke?
- Dodajte snimke zaslona zaslona na kojima se prikazuju pogreške u radu vaše aplikacije.
Dobit ćete obavijest da je vaša prijava prihvaćena na najviše 3 (tri) dana. Kontaktirat ćemo vas ako zatrebamo dodatne informacije o incidentu. Povratne informacije o incidentu s informacijskom sigurnošću dobit ćete u roku od 10 dana.
Ako imate poteškoća s pisanjem zahtjeva na engleskom jeziku, možete nas kontaktirati slanjem podataka o incidentu, gore navedenih, na naše kontakte, s temom poruke: "INCIDENT". Imajte na umu da ako napravite zahtjev na ovaj način, moći ćete dobiti odgovor na incident u roku od 3 (tri) - 5 (pet) dana.
RJEŠAVANJE PROBLEMA
Ako se zahtjev potvrdi, nastavit ćemo s analizom osnovnog uzroka i odrediti najbolje rješenje za ovaj problem. U taj vas postupak možemo uključiti tijekom faze testiranja kako bismo bili sigurni da je incident popravljen.
Nakon ažuriranja informacijske sigurnosti, Legrand će pripremiti i poslati poruku o prevladavanju opasnosti. Pridržavajte se roka od 90 dana od datuma vaše pritužbe prije nego što javno prijavite incident. Ovo razdoblje koristimo kako bismo svim našim kupcima pružili pametna sigurnosna rješenja za uređaje.